۶ پاسخ

عزیزم اینیستاگرامو ول کن حرف یه سریا که استرس میدن میگن سخته واینا
یه ناشتا خون میدی بعدش یه شربته مزه قرص جوشان میده منتها کمی شیرین تر
با اب سرد قاطی کن بخور شاید چون ناشتایی یه کوچولو دلتو بزنه اما اونطور که میگن سخت نیست.

تست تحمل گلوکز

و این ک این آزمایش اگه نتونی بدی یا حالت بد بشه دوباره باید انجامش بدی؟؟؟

حتما باید آزمایش بدی ؟؟؟

اره ازمایش قند بارداری یاگلوکز.۳مرحله ایه
از۲۴هفته تا۲۸هفته زمانشه

گلوکز

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۴ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان جان من💙🩵 مامان جان من💙🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نگاه💓 مامان نگاه💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانی جون مامان هانی جون هفته بیست‌وپنجم بارداری