درد تو این قسمت هااز چیه کیا داشتن؟

تصویر
۵ پاسخ

وووی نگو من چند روز پیش یه طرف چپم داشتم میگفتم وای که الانه زایمان کنم

دو روز همینجا من کشت

مال من به قدری اینجام درد میکنه هر از گاهی نگاهش میکنم ببینم خون نمیاد
انگار له شده استخون این قسمتم
اصلا نمیتونم راه برم

منم خیلی کشاله رونم درد داره
بخاطر بزرگ شدن رحمه

نگو فقط ازش من کشته شدم انگار با چوب زدن

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی