از علائم دندون دراوردن کوچولوهاتون بگین🥲

۵ پاسخ

اسهال .تب.نق نق کردن .هی میخاد یچی دهنش کنه گاز بگیره .اب دهنشش همش میره

گریهههههههههه بی قراری زیاد بغلی شدن.. اویزون شدن به گردن...بی حال و حوصله...گاز گرفتن غرررر ززیاااااد...الانم اسهااااال سوختگی پا و.......

هیچی رو مغز مامانشون راه میرن از بس نقق و گریه و همه چیز تو دهنشون میذارن از بس میخوره و اب دهنشون

سوختگی پا و تب و گرم بودن سر و ریختن آب دهان و استفراغ و حالت تهوع زیاد و ورم چشم و قرمز شدن چشم و سرفه و گریه و بی قراری زیاد و بغلی شدن و اینکه همش مامان مامان کنه و بخواد بیاد بغلم و بی خوابی شدید بخصوص شب😐😴

اسهال تب سر .ادرار اسیدی.
بی اشتهایی.و آبریزش بینی

سوال های مرتبط

مامان آلبالو خانوم مامان آلبالو خانوم ۸ ماهگی
مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان آلپ آی مامان آلپ آی ۱ سالگی
مامان نفس❤️ مامان نفس❤️ ۱۳ ماهگی
مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان مامانی مامان مامانی ۸ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۸ ماهگی
مامان آقا ابوالفضل🧒 مامان آقا ابوالفضل🧒 ۱ سالگی