خانم ها شما هم تو هفته من سرگیجه دارید؟

۳ پاسخ

من کم خونی دارم اینطوری بودم از وقتی دوز اهنم بیشتر کردم بهتر شدم

من خیلی گیج و خسته ام توی این ۳روز این شکلی شدم

واییی اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان تیتون 🩷 مامان تیتون 🩷 روزهای ابتدایی تولد