۳ پاسخ

از چهل روزگی دیگه میخنده

من دیقیق نمیدونم کی ولی اوایل خیلی کم در حده اینکه تو خواب بخنده ولی دیگ ۳ ک شد از صب تاشب میخنده هزار ماشلاه منم بیهوش میشم واسش

پسر من باهاش حرف میزم گاهی وقتا میخنده

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۱۰ ماهگی
مامان محمد سالار مامان محمد سالار ۱۱ ماهگی
مامان 💖رها💖 طوفان💖 مامان 💖رها💖 طوفان💖 ۱۵ ماهگی
مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی