۱۳ پاسخ

من همین الانشم پاک میکنم فقط

من از اول شستم خطرناکه عفونت میگیرن یا میسوزند گناه داره

من هر موقع پوشکشو عوض کنم میشورم حتی اگه پی پی نکرده باشه

من روزی یکی دو بار میشستم
از روز ۱۵ دیگه هر سری میشورم

بشورش

من هر دفعه می‌شورم

من تا ۴۰روزگی پاک‌میکردم شبا تو روز میشستم اما الان از اون ب بعد شبا هم میشورم

خواهر پی پی رو که باید حتما شست،بچه میسوزه
من هربار حتی پی پی هم نکنه ،شستم،برا همین خداروشکر تاحالا نسوخته،حساسیت هم نداده

چرا نشوری اخه گناه داره

بهتره بشوری عفونت میگیرع

از روز اول باید بشوری، هروقت بشوری بچت همونقدم نمیسوزه

من بچه اولم رو کلا میشستم بعد هر بار دستشویی بزرگ

بهتره از همون اول بشوری

سوال های مرتبط

مامان faraz🩵 مامان faraz🩵 ۶ ماهگی
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی