سلام مامانا
با دال عدس چجوری برای بچه غذا درست کنم؟؟

۲ پاسخ

بریز تو سوپش

دال عدس و نیم ساعت خیس بده
یکم پیاز تفت بده یکمم سیب زمینی نگینی توش تفت بده (سلیقه ای)دال عدس و ک آبشو گرفتی باهاش یه تفت بده
گوجه پوره شده یا رنده شده اضافه کن توش بعدم آب جوش.آخرای پخت میتونی یکم جو دوسرپرک بریزی لعاب بیشتری بده یا سیب زمینیایی ک ریختی و یکم بردار از توش لهشون کن دوباره اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱ سالگی