۵ پاسخ

چجوریه ؟

من تازههههه متوجه میشم جوجهههه رو خیلی خوبهههه ولی هی نگرانش‌میشم ک سکسکه میکنههه اخه خیلی کوچولوعه

چ شکلی متوجه میشین

ای‌جون🥹

سلام اجی خوبی عزیزم یه گروه زدم توروبیکا باردار، اقدامی،... همه چی توش هست خوشحال میشم به گروهمون بپیوندی😍😍🥺🥺آیدیتوبزاری میبرمت توگروه 😘
اینم آیدی من
@marjanmmoo

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۸ ماهگی