۳ پاسخ

چرا خودتو اذیت میکنی عزیزم ندادی که ندادی منم دخترم شیرخشک میخوره چیکار کنیم که شیرمون‌کمه یا نداریم

اشکالی نداره عزیزم
اینهمه بچه شیرخشکی ماشاالله سالم و باهوش

مقصر که شما نیستی،بقول دکترم شیر ماهم که شیر شاهنشاه نیست غصه‌شو بخوریم
شیر خشک هم کامله اصلا تو فکر نباش

سوال های مرتبط

مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی