این میشه دیگه جو‌دوسر درک؟؟؟؟پرک

تصویر
۸ پاسخ

چرا جودوسر پرک فوری برای صبحانه میگن ندیم؟؟من تا الان از این فوری برای صبحانه میدادم ک

منم دیگ ندادم
دوبار دادم

همینجور میگن

اره فوری هس
میگن فوری ندیم

فوری میگن خوب نیس

اشکال نداره منم تو کابینت

فوري نگیر.

اره خودشه😄

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی خوشگله مامان نی نی خوشگله ۱ سالگی