خواهراسونوقلب چندهفته میرن

۶ پاسخ

8 هفته

۸ هفته

من ۷ هفته و ۲ روز رفتم

بهترین زمانش ۹ هفتس. هم قلب تشکیل شده هم میتونی صداشو بشنوی🥹

۸ هفته بری بهتره تو استرس نمیفتی

بین هفته ۷ تا ده

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته دوازدهم بارداری
مامان سامیار👦نی نی🫃 مامان سامیار👦نی نی🫃 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🐣🫀. مامان 🐣🫀. هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان sobhan مامان sobhan ۲ ماهگی
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هشتم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد