چندهفته حالتون بهتر شد؟؟

۱۳ پاسخ

من ۱۵ هفته رو تموم کردم یکی دوروزه بهترم

من موقع زایمان حالم خوب شد

الان یکم بهترم

۱۸ هفته

سلام نهایتش حال آدم از چهار ماه به بعد خوب میشه من که همینجوری هستم خیلی حالم بد بود

۱۶/۱۷ بزور

منم دارم هنوز🥲

من هنوزم نرمال نشدم

حالت تهوع تا ۱۴ هفته
کسلی و بی حالیم تا ۱۸ هفته
کمردرم دارم هنوز
هورمونام هم یک هفته اس بهم خورده ‌ب شدت عصبانی و زودرنج

از اول بد بودم تا هفته ۱۳

از اولش خوب بودم

والا تازه داریم بدتر میشیم😶

هیجده نوزده

سوال های مرتبط

مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته شانزدهم بارداری
مامان دنیس🩵 مامان دنیس🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان .....🙂❣️ مامان .....🙂❣️ هفته هشتم بارداری