خانمای بد ویار از چند هفته حالتون بهتر شد؟

۱۵ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد 😍❤nini_shenas۲
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas۲
(با داشتن سوابق کاری و مدرک معتبر )
پیج اینستام nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@
آیدی بله nini_shenas@

فک میکنم همون ۱۲ هفته بودم ک خوب شدم

من همین که وارد دوازده شدم خیلییییی بهترم

تا اخرای پنج ماه افتضا بودم
الانشم ی شبایی تهوع دارم
از غذاها هم خوشم نمیاد بو شوینده هم همینطور

تا چهار ماهم کامل شد تهوع داشتم😩اه اه متنفرم ازون روزا خداروشکر که گذشت ایشالا برای شماهم زود بگذره

من حالا تهوع دارم فقط بالا نمیارم با ترشک اینا کنترل میکنم

من از روزی چندبار و حال بدی کل روز الان دو روزه تبدیل شدم به روزی یه بار بالا آوردن فقط صبحا

واییی من تا چند روز پیش همش عوق میزدم الان بهترم

من که نابودم دیگه فردا میرم هفته دوازدهم
ولی بدتر از قبلم

از وقتی چهار ماهم کامل شد کمتر شد

من همش حالت تهوع دارم دیگه فقط کندر حالمو بهتر میکنه یکم

من تا ۱۸هفته و۱روز بالا آوردم😂🙈
الان گوش شیطون کر یکی دوروزه خوبم

۱۲ هفته ببعد یکم بهتر شدم

هنوز که هنوزه همونم ولی دیگه دستم اومده چیا بخورم چیا نخورم😢🤦🏻‍♀️😂

من هنوزه که حالم بده چه بخورم چی نخورم بالا میارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری