هم هفته های من حالتون چطوره؟ ویار دارین؟

۷ پاسخ

سلام عزیزفدات توچطوری هیچی میگذره و اصلا دلم چیزی نمیخواد هیچ علاعمی هم ندارم فقط یه چن روزی هس احساس میکنم بی اشتها شدم همین توچطوری

من هفته تونداشتم هشت تازه شروع شد

من درد پریود گاهی دارم شیاف استفاده کردم خیلی بهتر شدم دوبار اندازه سوزن خون دیدم

من دارم میمیرم🤣🤣

سلامتی شما خوبی
منکه علائم زیاد ندارم یکم اشتهام داره کم میشه و حس میکنم غذا و میوه ها دیگه مزه ندارن

سلام بدتر از من پیدا نمیکنی اصلا حالم خوب نیست و تا پری روز خیلی چیزا دلمدمیخیواست ولی الان نه نمیتونم بخورم

حالت تهوع یکم صبحا و یکم غروبا دارم از بوی غذایی ک خودم درست میکنمم حالم بد میشه😂

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرفری 👶🏻💙 مامان فرفری 👶🏻💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار و دخملی مامان سامیار و دخملی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری