هم هفته های من حالتون چطوره 🥺

۱۶ پاسخ

من کمر درد دارم و حس پریودی

من یبوست شدید دارم نفخ زیاد واییییی دیوانه شدم کمر درد و شکم درد دارم و دکتر گفته باید زیاد استراحت کنم مال من دوقلوعه و بیشتر حساسه
خدای منننننننن

معده درد شدید دارم مخصوصا شبا میاد سراغم با ضعف زیادذدد

من استرس سنو تشکیل قلب درد زیر شکم

خوبمممممم فعلا

من حالت تهوع شدید معده درد بی حالم همش تو رختخواب فقط دوس دارم بمیرم حالم بی نهایت داغون البته ۲روز امدم خونه مامانم خیییلی بهتر شدم ولی باز دلرم علائمو

فقط استرس سنو قلب دارم

داغوووووون😭😭😭😭😭😭😭😭

منم ۴ آبان میرم میش ۷ هفتم
دلم داره میترکه

شماها هم درد پریودی دارین ؟

رفتید سونو یا نه هنوز؟

من رفلاکس دارم تا یجیزی میخورم بعد حالت پریودی دارم

شماها رفتین سونو؟؟

منم خداروشکرخوبم

من کمر درد دارم

شما حالت چطوره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار و دخملی مامان سامیار و دخملی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرفری 👶🏻💙 مامان فرفری 👶🏻💙 هفته چهاردهم بارداری