۱۸ پاسخ

کاش تو ایتایی یا روبیکا با ایدی ی گروه میزدیم حرف میزدیم از تجربیات هم استفاده میکردیم

سلام میگم کپسول Apacal رودکتر بهم داده موقع هایی مصرف کنم جذبش بهتره ؟

پیامت دادم

@Fatima13760sh

من هرکاری میکنم بالا نمیاد از منو بزن بهم پیام بده

من معده درد دارم و دوس ندارم غذا بخورم.شکمم درد میکنه بعضی وقتا.۵۷ کیلوام

وای وزنارو ۵۰ ،۵۵ خوشبحالتون 🤭من نگم سنگینتره 😅

@Behsan_shek


به این ایدی تو روبیکا پیام بده

من فقد بامیوه میتونم تحمل کنم چیزدیگه نمیتونم بخورم

تو روبیکا دیگه

منم دردای پریودی دارم هرازگاهی مثل دیشب خیلی درد داشتم

منم ترش

تو چه علائمی داری؟

چ قد وزناتون کمه🤣من ۶۷

منم خیلی میخابم راستی چیزای ترش دوس دارین یا شیرین

😀فعلا که خوب ولی صبحا وقتی بیدار میشم حالت تهوع دارم و گاهی دردای پریودی
۵۵ کیلو

من کمرم درد میکنه راه ک میرم ی روز خوبم ی روز حالت تهوع دارم

۵۰ کیلوئم
خوبیم😂هنوز ک هنوزه علائم خاصی ندارم فقط یه روز دو روزه حالت تهوع داشتم

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرفری 👶🏻💙 مامان فرفری 👶🏻💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار و دخملی مامان سامیار و دخملی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لنا🌱 مامان لنا🌱 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری