خانمای پنج شیش هفته از حالتون بگین ویار دارین ندازین؟؟؟؟؟؟؟✅🤔✅🤔✅🤔✅🤔✅🤔✅🤔✅

۶ پاسخ

من کمر درد و سینه درد...دیگه هیچی

خانمها من هفته سوم بارداری هستم ، حواسم نبود یکم محکم نشستم سریع زیر دلم گرفت درد ، الان حس عذاب وجدان دارم جوری نشه ؟

حالت تهوع و معده درد و ضعف معده

نه ولی حالت تهوع گرفتم امروز

سلام نه ویار ندارم همش افتادم میخوابم

بی اشتهایی و تهوع و ترش معده حال منو بد کرده همش فشارم میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان 🌸 معجزه 🌸 مامان 🌸 معجزه 🌸 ۴ ماهگی
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان so...🩷sa..🩵 مامان so...🩷sa..🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری