۶هفته رفتم قلب داشت
۶هفته و ۲روز
من ۸ هفته ۲ روز بود خداروشکر خوب بود
۶هفته
۶هفته و ۴ روز رفتم برا سونو تشکیل شده بود
۷ هفته و سه روز رفتم بود
شش هفته 4روز همون موقع فهمیدم باردارم همون روزم سونو دادم گفتن قلبش تشکیل شده
من ۸ هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود
۶ هفته و ۲ روز رفتم ۵ هفته و ۵ روزم بود و تشکیل شده بود
هفت هفته و چهار روز که رفتم تشکیل شده بود پنج هفته و چهار روز که رفتم فقط ساک بارداری و کیسه زرد بود و جنین هم حتی دیده نشد
۷ هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود
۷ هفته ۵ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.