بخواد تشکیل بشه میشع،ب خوردن مربوط نیست
هر روز یاسین بخون
من هفت هفته تشکیل شد
شش هفته و سه روز تشکیل شده بود. خرما انار
من هفته ۹ رفتم ک خیالم راحت باشه 😅
خرما ، انار ، انجیر ، عناب ،
من شنیدم خرما خیلی موثره حتی تو احادیث هم اومده ک خرما قلب جنین رو زایمانش رو اسون میکنه
بادام درختی،به،سیب،خرما و انار بخور
توی سونو واژینال ۴ هفته هم مشخصه
هی من ک انقد مغجزیجات و همه میخوردم رفتم تشکیل نشده بود دارم سقط میکنم
اصلن اهمیت نده
سیب و به و فندق و بادام
سوره یاسین بخون روزی صدو پنجاه تا بسم الله الرحمن الرحیم بگو
هفته ۴ تشکیل میشه اگه بخواد بشه
من طبق حساب پریودیم 5هفته و 5روز تشکیل شده بود
گهواره دیروز برای من زده بود ۵ هفته و ۶ روز
امروز رفتم سونوی قلب جفتش تشکیل شده بود الحمدلله🥹
و یکیشون ۵ هفته و ۶ روز بود یکیشون ۶ هفته🥹❤️❤️❤️
از ۶ هفته به بعد تشکیل میشه
6هفته
من ۶ هفته رفتم دکتر گفت زوده ، ۸ هفته رفتم قلب قشنگش تشکیل شده بود 😘😘
بادوم درختی و به ، زودتر از ۷ هفته نرو
ب خوردن مربوط نمیشه ولی بادوم و شیر و موز اینا مقوین
عزیزم ب خوردن ربطی نداره همون شش تا نه هفته تشکیل میشه برامن هفت هفته ویک روزه رفتم سونو تشکیل شده بود
مال من دوقلو بودن و هیچکدوم تشکیل نشد🥲
خرما بخور
هفته ۷ و ۸ برو سونو تشکیل شده
۸ هفته
......
انار
بادوم درختی
اگه میخوای سونو واسع قلب بری ۷ یا ۸ هفته برو بهترین زمان
من خرما خوردم روزی سه تا انارم میگن خوبه
8هفته انجیر خرما بخور
فکر نکنم ب خورد وخوراک ربط داشته باشه
من۳تاشون ۶هفته تشکیل شد
بین ۶ تا ۸ هفته
بادوم انار به
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.