خانماقلب بچتون چندهفته تشکیل شد؟

۱۷ پاسخ

۶هفته و ۴روز

وارد ۸ شدی برو

من ۷ هفته و ۲ روز رفتم

زود بری فقط اذیت میشی هر چقدر دیر بری بهتره

تو ۶ هفته قلب بچم تشکیل شده بود

من ۵ هفته رفتم تشکیل نشده بود حتی جنین و کیسه زرده هم دیده نشد گفت برو ۲ هفته دیگه بیا ۷ هفته رفتم همه چی دیده شد قلبشم تشکیل شده بود

6رفتم تشکیل نشده بود بعد 8هفته رفتم شده بود

من تو 5 هفته و 6 روز رفتم گفتن قلبش میزنه

من شش هفته و ی روز صداشم شنیدم خدارو شکر

۷هفته

هشت هفته

شیش هفته سروز

رو خوراکی دقت کنید

هشت هفت

من ۷ رفتم تشکیل شده بود الان نری زوده

الان نرو سونو بدی من رفتم دادم مشخص نیس

۷هفته کامل بش وارد ۸بشی

سوال های مرتبط

مامان .....🙂❣️ مامان .....🙂❣️ هفته هشتم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم ۴ سالگی
مامان مامان گل پسری مامان مامان گل پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۳ ماهگی
مامان کـوچـولـوღ مامان کـوچـولـوღ هفته هفدهم بارداری
خانم خانما خانم خانما قصد بارداری