خانما شما قلب بچتون چند هفته تشکیل شد

۱۹ پاسخ

۷هفته تشکیل شده بود

خیلی ممنون که گفتین من درست پنج هفته رفتم تشکیل نشده بود گفت دو هفته دیگه بیا ترسیدم🥺🥺اونم که طبیعیه

اولیم ۵ هفته ۴ روز تشکیل شده بود
این یکی رو هنوز نرفتم

هفت هفته

۶ هفته

من ۷هفته و دوروز رفتم تشکیل نشده بود هفته بعدش رفتم تشکیل شده بود

طبق سونو ۶ هفته، طبق تاریخ پریودم ۷ هفته

۶هفته و پنج روز

خانما من امروز رفتم سونو گفت ۶ هفته هستی ولی گفت قلب تشکیل نشده فعلا یه ساک حاملگی هستش گفت دوهفته دیگه بیا آنقدر استرس دارم

شیش هفته و سه روز
امروز رفتم تشکیل شده بود

منکه وایستادم نه هفته و یک روز رفتم

پنج هفته و پنج روز

هفت هفته

۶ هفته

۶هفته

۷ هفته کامل

۷هفته۳روز

۷ هفته و ۵ روز

۶هفته و ۴روز
اصولا از ۶ به بعد کم کم مشخص میشه بهترین تایم ۷هفتس

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۳ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری