شربت ایمونس کسی داده ب بچه ی ۲سال و نیم؟

۳ پاسخ

من ۱ سال و۱۱ ماهش بود دادم خوب بود

منم میخام بدم از بس همیشه مریضه فصل زمستون.نمیدونم تاثیر داره یا نه

بله من دکتر تجویز کرد

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی