۹ پاسخ

شکر .طبیعیه نگران نباش . چون طبیعی حامله شدی اینا موردی نداره

دردی که با لکه بینی یا خونریزی باشع خطرداره

من تا ۱۰ هفته داشتم . الان قطع شده ۱۴ هفتم. من ۶ هفته رفتم دکتر بهم شیاف داد . شیاف میزاشتم تقریبا دردم یک چهارم میشد .

آره طبیعی

تا اخز بارداری میگن طبیعیه👀

اره عزیزم استراحت کن

منم دارم 😔😅

استراحت هم میکنی؟؟

منم دارم دل درد

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان آران وآرکان مامان آران وآرکان ۵ ماهگی
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری