درد شکم و کمر خفیف تو هفته من طبیعی؟؟؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

اره منم داشتم طبیعیه اگه شدید شد نگران کنندست با هر دردی و تغییراتی که تو بدنت ایجاد میشه الکی به خودت استرس نده

اره عزیزم

اگر خونریزی یا لکه بینی داشتی طبیعی نیست برو دکتر

آره عزیزم طبیعیه منم همینجوری بودم

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان الین مامان الین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وسوم بارداری