۴ پاسخ

منم سونو رشد ۳۲ هفتگیمو گفته بگیر برات نوبت میزنم

ان تی

از همون ماه اول میگه

از سونو وزن ۳۲ فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وچهارم بارداری