۱۰ پاسخ

کمش خوبه
وزیادیش سقط آوره
زیادی نخورید

وای منمممم
واسه پسرمم خیلی میخوردم

من سالاد شیرازی یا ابغوره با خیار و نمک خیلی دوس دارم
یعنی غیر دوس داشتن جز محدود چیزاییه ک تهوع رو اروم میکنه

اخ اخ ابغوره و نمک و یخ خوراک منه😍

منم 🤤🤤اونم با نمک
اگ خود غوره باشه دیگه چ بهتر😆🤤

واییییییییییی دلم خاسسسسس

اخ من هی هوس میکنم😋ولی میخورم معدم میجوشه😥

من سر دختر اولم نهار شام آبغوره می‌خوردم دلم جا میومد

وای اره منم عاشقشممم

من عاشق ابغوره با سالاد شیرازی شدم😂😂

سوال های مرتبط

مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی