یکی دیگه از بخیه هام در اومد🤦🏼‍♀️

۵ پاسخ

افتاده یا باز شده زود نیس واسه افتادن

من همش در رفت💔هنوزم با هزارتا پماد جوش نخورده.. ی هفته دیگ میرم برام از نو بخیه کنع😭😓😓

شاید بازشده عزیزم منم روزای اول یکی بازشد رفتم زایشگاه گف پمادترمیم کننده استفاده کن ماما بهداشت هم اسپری داد بهم

خیلی زوده بیفته عزیزم یعنی خدایی نکرده پاره شده

خوب چکنیم جشن بگیریم

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان ارکان🥹🔥 مامان ارکان🥹🔥 ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی