۸ پاسخ

والا من از شاغل ها بیشتر خستع میشم تا صبح بچه نمیخابه روزا هم ساعت پنج پا میشم شوهرم چای میخوره صبحونه بعد میره باز ساعت هشت و نیم میاد بازم چای بعد بچه ها پا میشن صبحونه بده بعد نهار آماده کن دیگه خسته وکوفته تا شب کار 🥴🥴🥴🥴🥴🥴

خسته نباشی مامان شاغل شغلت چیه؟

واقعا زن با بچع چطور کشش کار داره خیلی سخته که

وای کل مرخصیم کوووفتم شد از استرسش...
یسال دیگه درخواست دادم امییییدوارم کمیسیون تایید کنه🥴

خدا رحم کرده شاغل نیستم و الا نمیشد که صبحا که بلند میشن از دیشبش خسته ترم

من که پوره شدم🤦‍♀️🫩

والا من بچم بخابع از ۹ میخابم بسکه خستم میکنن

هیچی بیخوابی میکشیم😑😑

سوال های مرتبط