شاغل نبودم و نخواهم شد 😆همینجوری دارم میمیرم از خستگی برم سرکار سکته میکنم
من حدود دوماه هست میرم
پسرم رو مادرم نگه میدارن
بر نمیگردم مگه چقد جون دارم صب تا عصر کار کنم بعد بیام تا شب هم اشپزی و خونه داری بچه داری
من چند روزی بچه ام رو میبرم با خودم بینم چطور میشه. نمیتونم تنهاش بزارم و به کسی بسپرم جایی گیر نمیکنه
من ماه دیگه باید برم ؛ ولی احتمالا دیگه نرم چون بچم خیلی بدقلقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.