خانما درد پریودی دارم طبیعی؟

۴ پاسخ

دیگه فک کنم تو هفته شما درد زایمانه دیگه

عزیزممممم نی نی داره میاد 😍😍😍

نه طبیعی نیست ، درد پریودی بخصوص اوایل ینی شروع درد های زایمانی ، هروقت ریتمی شد هی گرفت ول کرد فاصلشونو زمان بگیر هر ۵ دقیقه هروقت شد برو زایشگاه ، اسکات برو دوش آب گرم بگیر

اگه منظم و شدید بشه نه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۶ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری