من درد پریودی دارم خانوما طبیعی ؟؟

۶ پاسخ

منم همش دارم

منم دارم ولی منظمونیستوقابل تحمله

منم درد دارم کمرم بیشتر درد میکنه معاینه شدم دهانه رحمم نرم شده دیگه آمپول ریه زدن
اگه پیوسته بود دردات برو بیمارستان

خدا صبر بده این ماه همه جونت درد میگیره
روایت داریم شاخ در میارید😆😆😂😂

منم دارم طبیعی ماه اخر

اره منم داشتم ماه درده

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان هادی 🐣 مامان هادی 🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۶ ماهگی