۵ پاسخ

من ک رفتم دکترم شیاف و آمپول داد

آره من از ۳۰ هفته داشتم

اگه خفیفه که اره طبیعیه

منم دارم دکترم میگه طبیعی ... شیافم بهم نداد .

اره شیاف بزن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلماه♥️ مامان دلماه♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری