۶ پاسخ

وای منم دو روزه باید هر روز صبح یکساعت گریه کنم تا اوکی بشم

من خیلی صبور شدم بخدا😂😂😂😂

😂😂😂😂

بخاطر هورموناته

من باردار هم نیستم ولی خیلی دلم نازک شده حس میکنم صبرم تموم شده همش گریه ام میاد و ناامیدم🙈😂

طبیعیه 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی