۸ پاسخ

من ازش عکس گرفتم

تصویر

کلاس های بهداشت روبه رو بیمارستان شهید محمدی
باز شریتی هم کلاس میزارن

برو بهداشت بهت نامه میده کلاساش رایگانه

بیمارستان ها هم فک کنم دارن.بیمارستانی ک من میخوام برم برا زایمان کلاس آمادگی برای زایمان هم برگزار میکنه

من دو روز پیش رفتم مرکز بهداشت گفت سیدجمال برم البته اگ تو سونو بعدی بچه چرخید
چون بریچه

کلاس های بهداشت رایگانه

بهداشت میپرسیدی بهت میگفتن که یبار به من گفتن یجااسمش یادم نیست رایگان بود

کلاساشون همه چرت و پرته

سوال های مرتبط

مامان حسنا 🩷✨️ مامان حسنا 🩷✨️ هفته سی‌وسوم بارداری