کسی هست هفته ی 13باشه حرکت جنین رو حس کنه ؟

۱۰ پاسخ

حس میشه

من حس میکنم جنین ی جا خودشو جمع میکنه

ن بابا خیلی زوده

من دیروز صبح برا اولین بار خیلی واضح حس کردم موقع غلت زدن

نه الانم نمیفهمم

سلام عزیزان کسی بودنه می‌خوام بچه دار بشم باید چه کارهای انجام بدم
و این که پریودیم سر وقت نیست چند وقت.

من شکمم دوممه دو ساله زایمان کردم تقریبا دو سه روزه حس میکنم در حد لیز خوردن ماهی

اصلا حس نمیشه

من از ۱۵ حس کردم کم در حد ترکیدن حباب

نه اون موقع اصلا حس نمیشه

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی