کسی هست هم هفته ای من حرکت های نی نی رو حس کنه

۸ پاسخ

من هنوزچیزی حس نکردم

من یکم حس میکنم صبحا

منم بعضی وقتا حس میکنم یبار انگار چرخید بعصی وقتام کنار نافم سفت میشه

من فکنم ۱۶هفته یا پونزده هفته برا اولین بار خیلییی ریزز حسش کردم

من یه وقتایی حس میکنم خودشو جمع میکنه سفت میشه

من دو روزه حس میکنم

از ۱۹ هفته به بعد

منم هنوز هیچی حس نکردم

سوال های مرتبط

مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری