۲ پاسخ

پسز من سه هفته میشه اب دهنش میریزه دکتر بردم گفت بیسترم میشه

بچه من یک هفتس آب دهن پیدا کرده طبیعیه چون دارا لثه هاشون سفت میشه

سوال های مرتبط

مامان نرمالو مامان نرمالو ۱۵ ماهگی