۶ پاسخ

هروقت درد داشتی به پرستار ها بگو

طبیعیه عزیزم، منم انجام دادم وقتی ۱۷ هفته بودم

مگه هنوز بیمارستان نیستی ؟
اگر خیلی درد داری باید ب دکترت بگی
من ک سرکلاژ کردم روز اول درد پریودی داشتم و خیلی کم لکه بینی

عیبی نداره عادیه

عزیزم مگه طول سرویکس چند بود

چند بود سرویکست گلم؟

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری