خانما چای روزی دو س تا لیوان ضرر داره

۱۰ پاسخ

من هفته ای یبار نهایت بخورم

والا من بیشتر از اینا جای میخورم🤩

زیاد نخور

من از چاس متنفرم ۵ماهه نخوردم

من بیشترم میخورم بدون قند با کشمش

من چای کلا روزی یه لیوان صبح فقط زیاد اهل چای نبودم نیستم

نه اتفاقا خیلیم خوبه ولی کمرنگ باشع

من یکی که نمیتونم.. هر روز با شرهرم بخاطر همین کارا و بد خوردن ها بحثم میشه و هر کاری میکنه گوش نمیکنم😂.. خب نمیشه هر کاری میکنم

کمرنگ بخور عزیزم سعی کن بیستر با خرما بخوری چون میکن مصرف آب و مایعات خیلی خوبه

کم رنگ بخور کافئین زیاد خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلا و نیلسا مامان نیلا و نیلسا ۷ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری