۲ پاسخ

فرنی موز من دادم یه ذره یبوست شد بیچاره بیشتر از دو قاشق هم نمبخورده در حالی که همیشه بیشتر میخوره بنظرم ندی بهتره چون می‌خوندم هم میگفتن زیر دوسال ندین

اگه روش غذا دهی که میخوای داشته باشی مستقل باشه تا دو هفته فقط باید پوره و فرنی و میکس بدی بعدش باید غذاها نیمه بافت باشه.
برای ذائقه خوب هم توصیه میشه از سبزیجات آب پز استفاده بشه چون اگر از غذای شیرین استفاده کنی دیگه غذاهای بدون مزه مثل سبزیجات نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان آقا اهورا مامان آقا اهورا ۱ سالگی
مامان وروجک🤓 مامان وروجک🤓 ۱ سالگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان کیان🧸 مامان کیان🧸 ۷ ماهگی
مامان 🩷Mahva🩷 مامان 🩷Mahva🩷 ۱ سالگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۵ ماهگی
مامان mohammad مامان mohammad ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان ♥️اسرا♥️ مامان ♥️اسرا♥️ ۱ سالگی