۱۰ پاسخ

من اون موقع ها حتی زود تر بستمش

خوخیلی زوده عجله نکن

بشين سر جات بينم 😂😂
انقد روزا كش بيان و نرسي به ٤٠
من موهام سفيد شدن دندونام ريختن هنو نزاييدم🥴🥴

😄😄😃

37 هفته ساک بستم

اره بابا ببند،هی هر هفته یه چیزی بهش اضافه میکنی زود تر میگذره

زوده من ۳۷ هفته جمع کردم☺️😁

من برای همین چیزا هعی خرید سیسمونی رو عقب میندازم😂

زودههه😂😍

😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری