۸ پاسخ

خانما T4T3چند بوده؟

کسی بوده تیروئیدش ۴ باشه دکتر دارو نداده باشه

مال منم ۳٫۵ بود نمی‌دونم چرانداد

مال من ۳ بود تو اقدامم بهم دارو داده

من ۴/۳ بوذم قرص داذ

من از قبل بارداری دارو میخوردم قبل بارداری زیر ۱ شد باز بعد ماه سوم ۲.۷ بود دارو رو زیاد کرد الان میزون شده تا باز ماه بعد چک کنم

تو بارداری اگر تیروئید داشته باشی با دارو کنترلش نکنی بیشترم میشه دیدم که میگم

من پنج بود بهم داده

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توکل به خدا مامان توکل به خدا هفته سی‌ودوم بارداری