سلام مامانا بنظرتون من چند هفته ی دیگه باید برم انتی

۵ پاسخ

۱۲هفته به بعد بری خوبه من ۱۲هفته و ۳روز بودم رفتم

دکترت تایم میده بهت، به من گفت 12 هفته تام شدی برو الان 11 هفته و پنج روزمه، دوروز دیگه میرم

۱۲ هفته

من الان روز آخر هفته ۱۲ هستم اومدن آن تی. بین ۱۱ تا ۱۴ هفته میتونی بری

۱۲ هفته ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان کارن مامان کارن روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان قند مامان قند هفته چهارم بارداری