فدای خوابیدنت بشم من بچه🥹🥹

تصویر
۵ پاسخ

به میله بارفیکس وصلش کردی؟

ماشاالله بهش
چند ماهش هست

اخ ک چقدر این تاب ها خوبه بچه خیلی راحته توش

آی ننه ماشاالله بهش عزیزم 😘😘😘

منم ازین تابا دارم میگن زوده بزا الانشون باید بشینن بعد بزاری توش🥹

سوال های مرتبط

مامان پسرم ودخترم🩵🩷 مامان پسرم ودخترم🩵🩷 ۱۶ ماهگی