۷ پاسخ

ویییی گازکی له بگره لو شمامه یه

ای جانممم🥹😂

سردش نیس با رکابی؟

قوربونت برم 💓
والا از اول توش خوابیده بدون هیچ اذیتی یه هفته ای میشه خودش می خوابه نیازی به تکون دا دنم نداره

از ۱۲.۱اینا که می خوابه تا ۵.۶بیدار نمیشه واسه شیر اونموقع هم اگه حوصله داشتم شیرش می دم می زترمش تو تختش وگر نه کنار خودم می خوابونمش

ااااای خداا😍😍😍
چه خوشگل خوابیده ماشاالله 🧿🧿🧿
خیرشو ببینی خدا حفظش کنه
چه خوب عادت دادی تو تختش بخوابه
چطور شیرش میدی؟

ای خدا عزیزم

پاهاشو داده بالا 😂

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی