۲ پاسخ

من از آب میوه ها در حد قاشق چایخوری میدم چون به نظرم دیگه متوجه میشه ما داریم یه چیزی میخوریم
ولی میوه هایی که سردیه بعدش آبجوش نبات و عرق نعنا میدم بهش

این به دردتون میخوره نگاهتون میکنه معنیش این نیست اونم میخواد یا میبینه دلش میخواد این فسقلا هنوز تحربه ای از خوردن ندارن که ببین دلشون بخواد

تصویر

سوال های مرتبط