۳ پاسخ

فشارم خوبه چون قرص فشار میخورم ورم ندارم دکتر درمانگاه گفت مسکن تا پس فردا بخور اگه نشد برو پیش دکتر خودت

فشارت و چک کردی؟ برو دکتر برات ازمایش دفع پروتئین 24 ساعته بنویسه

فشارتو حتماااا چک کن
و اگر ادامه دار بود سردردات بگو دکترت ازمایش بنویسه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی