خانومای هفته من علائم دارین یا رفته؟

۳ پاسخ

من دو روزه هیچ علایمی دیگه ندارم فقط یکم ضعف میکنم😕

هنوزم هست

گاهی اوقات شک می‌کنم که حامله ام و کلا علایم میره ولی دو سه روز بعد بر میزگردها

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام زمانم🌼 مامان هدیه امام زمانم🌼 هفته دوازدهم بارداری
مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری