مامانا ان اس تی بیمارستان سینا رفتین ؟؟

۴ پاسخ

من رفتم آن اس تی گرفتن انقباض نبود و گفتن برو‌خونه

من اریا رفتم عالی بود عالی
قیمتشم هشتصد و خورده ای

بهترین ان اس تی مشهد بیمارستان بنت الهدی هست،دستگاهاشون خیلی دقیقه

بهت پیشنهاد میکنم اونجا نری

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد