بچه ها من ۶روز تاخیر دارم الان تست زدم منفی شد

۳ پاسخ

دوهفته بعد باید تست بزنی

ای بابا منم ۱۰روز

سلام خانم ها من هفته ۱۴ هستم ترشح واژن دارم اشکال داره یا ن

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته دهم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری